به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، محمد کشاورز سرمربی- بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند در گفتگویی اعلام کرد: برپایی اردو با توجه به اهدافی که در نظر داشتیم کمک بسیار زیادی به تیم کرد و با توجه به اینکه هدف از سفر به مشهد و همچنین انجام سه دیدار تدارکاتی، رسیدن به پیروزی نبود، خوشبختانه در شرایط روانی مطلوبی قرار گرفتیم تا با دیدی باز به نقاط ضعف و قوت تیم اشراف پیدا کرده و با آغاز فصل جدید لیگ برتر تیمی آماده راهی رقابت‌ها کنیم.
پیروزی در بازی‌های تدارکاتی هیچ اهمیتی برایم نداشت و اهداف دیگری را دنبال می‌کردم در غیر این صورت تیمی را که تحت فشار تمرینات بدنسازی بوده و از لحاظ جسمی از شرایط ایده‌آل فاصله زیادی داشت را در برابر 3 تیم قدرتمند مشهدی قرار نمی‌دادیم. مربی تیم هستم و بیش از هر کسی به شرایط آگاهم، به همین دلیل انجام سه دیدار دوستانه را از نظر فنی مورد بررسی قرار نمی‌دهم، زیرا انجام 3 بازی تدارکاتی متوالی زمانیکه تحلیل قوای جسمانی بازیکنان در رقابت‌ها قابل مشاهده است، منطقی نیست.
وی افزود: زمانیکه تدارک اردو و انجام دیدارهای دوستانه در مشهد جزو برنامه‌ها قرار گرفت، نتایج قابل پیش بینی بود و از بازیکنان انتظار بیشتری نداشتم، اما معتقدم این اردو پیامدهای بسیارمثبتی برایمان داشته است، زیرا به اهداف در ذهن دست یافتم البته تمام این موارد باعث نمی‌شود که قدرت و آمادگی تیم‌های مشهدی را نادیده بگیرم. تیم فردوسی با وجود اینکه با آغاز لیگ اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند اما تیم خوب و آماده‌ای بود و فنی در زمین بازی کرد. فرش آرا نیز با توجه به برنامه‌ریزی دقیق و منظم خود، در فرصت کوتاهی که به آغاز رقابت‌ها باقی است در اوج آمادگی جسمانی و تاکتیکی قرار گرفته و به طور حتم مثل همیشه رقیب قدرتمندی برای لیگ برتری‌ها خواهد بود.
ما مجبور شدیم در اردو با توجه به شرایط زمانی تیم‌های مشهدی به رقابت با آن‌ها بپردازیم و از همین جا به دلیل برگزاری این دیدارها از این 3 تیم کمال تشکر را دارم زیرا با مساعدت مسئولان و کادر فنی تیم‌ها به اهداف خود رسیدیم و اردویی مفید را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم هر کدام از تیم‌ها فصل جدید را با موفقیت وکسب بهترین نتایج پشت سر بگذارند.
کشاورز در خصوص حاشیه بوجود آمده درتیم گیتی پسند اظهار داشت: افشین کاظمی و محمد طاهری از بزرگان تیم گیتی پسند هستند و ستون‌های این تیم قدرتمند به شمار می‌آیند، اما متاسفانه درگیری لفظی این دو بازیکن را تایید می‌کنم و علی رغم رابطه خوب و دوستانه‌ای که با هر دو بازیکن دارم آنها را در اختیار باشگاه قرار دادم تا مسئولان در مورد کاظمی و طاهری تصمیم گیری کنند، با وجود اینکه این درگیری با شیطنت برخی رسانه‌ها بزرگ نمایی شد. قصد ندارم وارد جزئیات شوم و اعلام می‌کنم تا زمانیکه کمیته انضباطی باشگاه برای این دو بازیکن تصمیمی اتخاذ نکنند، از حضور در تمرینات تیم محروم هستند. این تصمیم همان روز زمانیکه به کاظمی و طاهری بازی داده نشد و مجبور شدند نیمکت را ترک کنند، گرفته شد. هیچ گاه تیم را فدای افراد نمی‌کنم، ما باید حرفه‌ای عمل کنیم تا مجموعه‌ای که افراد زیادی برای موفقیتش تلاش می‌کنند به هدف برسد، در غیر این صورت نمی‌توانیم ادعای حرفه‌ای گری داشته باشیم.
وی همچنین تصریح کرد: درتیم گیتی پسند هیچ حاشیه‌ای وجود ندارد و بازیکنان و مجموعه در تعامل کامل و دوستانه‌ای همراه با رعایت ضوابط با هم همکاری می‌کنند، خوشبختانه تیم تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا به اهداف تنظیم شده برسد و من هم تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ام تا شرایط خوبی درتیم حاکم شود، به همین دلیل اعلام می‌کنم اوضاع تحت کنترل است و نیازی نیست کسی نگران تیم گیتی پسند باشد.
کشاورز در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فرصت کوتاهی که تا آغاز رقابت‌ها در دست داریم فشار تمرینات را کاهش می‌دهم و تمرینات صبح یک روز در میان با فشار کمتری انجام می‌شود تا بازیکنان در رقابت‌ها با افت جسمانی رو به رو نباشد.