محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند درخصوص لیگ برتر سال جاری به خبرنگار ما گفت: با توجه به وضعیت کرونا به هر دلیل با تشخیص هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مقرر گردید مسابقات با روش فعلی برگزار گردد.
وی افزود:در باشگاه گیتی پسند تصمیمات منحصر به فرد نیست و هر تصمیم که گرفته میشود با مشورت اعضای هیأت مدیره می باشد و بنده مجری این تصمیمات هستم.
عراقی زاده افزود:نقشه راهی که در ابتدای سال ۹۹ آغاز نمودیم با هماهنگی کامل با سرمربی تیم به پیش خواهیم برد و هر هفته جلسات فنی با حضور سرمربی و مدیران باشگاه برگزار نموده و من بعد نیز خواهیم داشت.
عضو هیأت مدیره گیتی پسند گفت:باشگاهی نیستیم که با یک باخت به حاشیه برویم و یا با برد مغرور شویم و نقاط ضعف را فراموش کنیم.
قائم‌مقام باشگاه گیتی پسند افزود:وحیدشمسایی کار خودش را بلد است و بین او و ما هماهنگی و خط مشی مشخص وجود دارد و راه را با او و دستیارانش به سرمنزل مقصود خواهیم رساند.
عراقی زاده گفت: همانطور که برد را بعد از ۲۴ ساعت فراموش می کنیم باخت را هم به همین صورت و قطعا وحید شمسایی به همراه کادر کاردان خود و همچنین این بازیکنان که همه آنان از لحاظ فنی و اخلاقی سرآمد هستند به ادامه راه با تجربه گرفتن از بازی با مقاومت پیش خواهند رفت.
این مقام مسئول گفت:هیات مدیره باشگاه از کادر فنی و بازیکنان تا آخرین ثانیه لیگ حمایت خواهد نمود.
وی در پایان درخصوص میزبانی گیتی پسند در سه رده تیم های پایه در لیگ برتر گفت:گیتی پسند هر ساله با دستور مدیرعامل باشگاه درخواست میزبانی می نماید و سعی کرده ایم به جهت بالابردن سطح کیفی مسابقات بهترین سالن و امکانات را جهت داوران و ناظران مهیا نماییم و هدف ما این است که رده های پایه بازویی جهت شناخت بازیکنان برتر آن برای کمیته فوتسال و سرمربی تیم های ملی باشیم.

منبع:خبرگزاری فارس