به گزارش پایگاه خبری باشگاه و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم فوتسال کشور در فصل مسابقاتی ۹۹-۹۸ گفت:به دنبال درخواست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و موافقت ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا به عنوان مرجع تصمیم گیری در رابطه با مبارزه و پیشگیری از این بیماری و به جهت حفظ سلامت بازیکنان و مربیان و داوران و عوامل برگزاری مسابقات و اصحاب رسانه گفت؛ با توجه به نامشخص بودن تاریخ برگزاری مرحله نهایی مسابقات جام ملتهای آسیا و زمان مکفی برای برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور ، فینال این مسابقات پس از هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در اوایل سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.
وی افزود:دیدارهای هفته چهاردهم ( معوقه ) گروه دوم لیگ دسته اول فوتسال کشور که مقرر بود در روزهای جمعه و شنبه شانزدهم و هفدهم اسفند ماه برگزار شود ملغی اعلام و زمان دقیق برگزاری این دیدارها و نیز مرحله پلی آف این مسابقات پس از هماهنگی های لازم متعاقبا اعلام خواهد شد.
جابری گفت:سابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور از ۱۴ فروردین سال ۱۳۹۹ آغاز خواهد شد. همچنین دور برگشت مرحله نیمه نهایی و نهایی مسابقات لیگ برتر در بخش بانوان از اواسط فروردین ماه سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.