علیرضا جنتی، مدیرعامل باشگاه گیتی پسند در مورد انتخابش به عنوان عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال به ایسنا گفت: بعد از حدود 10 سال فعالیت در فوتسال وظیفه خودم دانستم که از تجریباتم در سازمان لیگ استفاده کرده و به بهبود روند فوتسال کشور کمک کنم.

جنتی در مورد این که پیش از این گفته می‌شد در سازمان لیگ مدیران به نفع باشگاه خود تصمیم گیری می‌کنند، تاکید کرد: در انجام وظیفه خود ثابت خواهم کرد که این گونه نخواهد بود و تصمیماتی که می‌گیریم به نفع فوتسال است نه تیم و باشگاه خاصی. اعضای قبلی در حد توان خود زحمت کشیدند. با وجودی که یک سال و نیم بود که عمر هیات رییسه به پایان رسیده بود اما مجمع برگزار نشد. با برگزاری انتخابات سازمان لیگ، دوستان، بزرگی کرده و به من اعتماد کردند و امیدوارم درهیات رییسه منشا اتفاقات خوب باشم.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند با اشاره به مشکلات اقتصادی که روی باشگاه داری در فوتسال هم تاثیر گذاشته اذعان کرد: ما در این چند سال تجربه زیادی کسب کردیم و سعی کردیم از بحران‌های اقتصادی به سلامت عبور کرده و اجازه ندهیم تیم دچار مشکل شود. با وجود همه این مشکلات و سختی‌های تیم‌داری، خوشبختانه گیتی‌پسند شرایط خوبی دارد و با تمام قوا در ادامه لیگ شرکت می‌کنیم.

جنتی در مورد وضعیت گیتی‌پسند در لیگ و این که آیا این تیم قهرمان خواهد شد؟ گفت: هم اکنون در رتبه دوم جدول هستیم. مزیت تیم ما این است که با وجود داشتن بازیکنان بزرگ هیچ حاشیه‌ای نداریم. البته مصدومیت‌های بازیکنان برنامه کادرفنی را دچار مشکل کرده با این حال با قدرت در لیگ شرکت کرده و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم.