به گزارش پایگاه خبری باشگاه ، در حالی که مردم ایران در تدارک آغاز سال نو بودند وقوع سیل در استان‌های گلستان و مازندران کام بسیاری از ایرانیان را تلخ کرد. اما ماجرا تنها به این دو استان ختم نشد و سیل در فارس، لرستان و خوزستان و برخی دیگر از نقاط کشور در طول ایام تعطیلات نوروز باعث شد تا تمامی مسئولان کشوری و لشکری و بسیاری از داوطلبان مردمی بی‌توجه به تعطیلات، پای کار بیایند تا در حد توان خود به سیل‌زدگان کمک کنند.

 با اطلاع رسانی های صورت گرفته و درک موقعیت خطیر سیل زدگان جنوب و شمال کشور، رفته رفته موجی از وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی به راه افتاد تا در کمک به این عزیزان سنگ تمام گذارند.

گروه صنایع گیتی پسند نیز که همواره در راستای مسئولیت اجتماعی خود پیشگام در این گونه امور بوده است با همکاری موکب انصار الرضا نسبت به ارسال کمک های غیرنقدی خود اقدام کرد.

 

بر این اساس مواد اولیه برای طبخ غذا به تعداد 100 هزار پرس توسط این موکب که با 60 نیروی جهادی در مناطق سیل زده حضور فعالی دارد، تهیه و ارسال شد.

این تعداد غذا با استفاده از هلیکوپتر و قایق به دست مردمان سیل زده ای رسید که به گفته ایشان نزدیک به یک هفته از خوردن غذای گرم محروم بوده اند.

علاوه بر این، طی نیازسنجی به عمل آمده، گاز پیک نیک، چراغ قوه، ظروف پخت و پز، زیر انداز و دارو نیز توسط این گروه صنعتی تهیه و با همکاری موکب انصار الرضا به دست سیل زدگان رسید.

 

اما کمک های خیرخواهانه گروه صنایع گیتی پسند به همینجا ختم نشد و پرسنل این گروه صنعتی در اقدامی خودجوش بخشی از حقوق فروردین ماه خود را به سیل زدگان اهدا کردند.

در این مشارکت جالب توجه، نزدیک به 500 نفر از پرسنل گروه صنایع گیتی پسند نسبت به واریز بخشی از حقوق ماه فروردین خود اعلام رضایت نمودند که مبلغ جمع آوری شده به دست نهادهای ذیربط خواهد رسید.

همچنین هشت نفر از پرسنل این گروه صنعتی نیز در امداد رسانی به سیل زدگان جنوب کشور مامور خدمت رسانی شدند.

منبع: خانه خبر