قائم‌ مقام باشگاه گیتی پسند می‌گوید متاسفانه در پی اتفاقات دیدار تیم ما با شهروند ساری مقامات سیاسی به این موضوع ورزشی ورود پیدا کرده‌اند اما آیا ضرب و شتم‌هایی که در شهرهای دیگر علیه ما می‌شود را هم مشاهده کرده‌اند؟

محمدحسین عراقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، پیرامون اتفاقات رخ داده در دیدار نیمه‌تمام گیتی‌پسند - شهروند ساری، اظهار کرد: در نیمه اول این دیدار بر اثر اتفاقات فنی دو گل دریافت کردیم،اما متاسفانه در حین بازی با مدیریت ضعیف داور دیدار که در حد و قواره این دیدار نبود، تماشاگران تحریک شدند و هیجانات آن‌ها به نقطه جوش رسید.

وی ادامه داد: با پایان نیمه اول و راهی شدن بازیکنان به رختکن، جرقه‌هایی از سوی تماشاگران ما، بازیکنان شهروند ساری و متاسفانه یکی از مربیان ما زده شد که وقوع اتفاقات ناگوار را در پی داشت. عقیده دارم در این اتفاق عوامل متعددی دخیل بوده است. شاید اگر نیروی انتظامی با تعداد نفرات بیشتری در ورزشگاه حضور پیدا کرده بود شاید این اتفاقات رخ نمی‌داد، اما اکنون این اتفاق دیگر افتاده است و باید خاطیان آن شناسایی و با آن‌ها برخورد شود.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند با انتقاد از تماس اعضای شورای شهر ساری با اعضای شورای شهر اصفهان گفت: پس از این دیدار ورزشی، اعضای شورای شهر ساری طی تماس‌هایی با اعضای شورای شهر اصفهان باعث ورود سیاسیون به این موضوع شدند. اعضای شورای شهر طی تماسی با ما جویای احوال مصدومان شدند و حتی با حضور در بیمارستان از سه بازیکن مصدوم شهروند ساری عیادت و دلجویی کردند.

وی ادامه افزود: مدام پیگیر احوال بازیکنان شهروند ساری بودیم و با مدیرکل ورزش و جوانان استان و بازیکنان به پزشک قانونی رفتیم. به دلیل اتفاق افتادن این موضوع به همراه اعضای شورای شهر و دیگران رسما از آن‌ها عذرخواهی کردیم.

عراقی‌زاده ادامه داد: عذرخواهی‌هایی که انجام شد خوب است ولی ای کاش همین اعضای شورای شهر یک‌بار سراغ باشگاه گیتی‌پسند را که بخش خصوصی است می‌گرفتند و جویای مشکلات ما می‌شدند. به دنبال حمایت نقدی اصلا نیستیم اما تاکنون یکی از اعضای شورای شهر بر سرتمرینات تیم ما آمده است؟

وی در ادامه انتقادش از شورای شهر اصفهان تصریح کرد: در هر دیدار گیتی‌پسند به عنوان نماینده فوتسال اصفهان بیش از چهارهزار تماشاگر حضور پیدا می‌کنند، اما آیا یکی از اعضای شورای شهر از تیم ما حمایت کرد؟ یکبار نخواستند که به صحن شورا برویم و کارهای انجام شده را به آن‌ها اطلاع دهیم اما خدا را شکر اکنون پشت تیم شهروند ساری آمده‌اند.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند ادامه داد: تمامی مسئولان غیرورزشی اصفهان از تیم ساری حمایت کرده‌اند و می‌گویند این اتفاق رخ داده زشت بوده است. بله این اتفاق ناپسند بوده است و ما خودمان قبول داریم؛ اما ما هم که به شهر ساری می‌رویم هواداران آن‌ها برای ما زیارت عاشورا که نمی‌خوانند و به ما فحاشی می‌کنند اما آیا ما این موضوع را به شورای شهر کشاندیم.

وی افزود: به عنوان بخش خصوصی که از ورزش اصفهان حمایت می‌کنیم، انتظار داریم که آقایان نیایند و ما را بکوبند و فقط نیمه خالی لیوان را ببینند. یک‌بار از ما دعوت کنید، یک‌بار به تمرینات ما تشریف بیاورند و ببینند. آیا می‌دانند تیم فوتسال گیتی‌پسند پرافتخارترین تیم ایران است؟

عراقی‌زاده خاطرنشان کرد: شورای شهر به هرجهت لطف کردند و روابط عمومی این شورا بیانیه‌ای در خصوص این موضوع صادر کرد. حتی مشاهده کردم که نماینده مجلس ساری نیز در این موضوع ورود پیدا کرده است و گفته‌اند که این اتفاقات را رصد می‌کنیم. اتفاقی بوده است که در ورزش افتاده است، ولی آیا نماینده اصفهان مصاحبه‌ای کرده است که تیم گیتی‌پسند به فلان شهر رفته است و بازیکنان آن مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌ است؟

وی ادامه داد: افراد غیرورزشی طرف دیگر این اتفاق را هم ببینند و از این به بعد ما به عنوان بخش خصوصی از آن‌ها انتظار خواهیم داشت. هواداران به من می‌گویند آیا زمانی که در شهرهای دیگر بازیکنان و ما را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند، شورای شهر بازهم بیانیه داده است؟