مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند اظهار داشت: از عملکرد تیم فوتسال کمال رضایت را دارم.

علیرضا جنتی در گفتگو با پایگاه خبری باشگاه اظهار داشت: قرار نیست همه بازی ها را ببریم و من تا اینجای کار از عملکرد تیمم راضی هستم و با اقتدار بالاتر از همه حریفان در صدر قرار داریم.

وی به شرایط کمی و کیفی لیگ برتر فوتسال اشاره کرد و گفت: امسال لیگ پویا تر از همیشه در حال برگزاری است و تیم ها با تمام توان ظاهر میشوند وجذابیت لیگ رو دو  چندان کرده است.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند همچنین به لزوم حمایت رسانه ملی به مقوله فوتسال تاکید و اضافه کرد: رسانه ملی و سرمایه گذار در ورزش مکمل یکدیگر هستند و چنانچه هزینه و سرمایه گذاری اسپانسر ها توسط رسانه ملی مورد توجه قرار نگیرد کم کم دلسردی ایجاد می کند.

وی افزود: برنامه 2020 همچون برنامه 90 خیلی خوب به انعکاس رویدادهای فوتسال می پرداخت که امیدوارم دوباره شاهد پخش این برنامه باشیم.

جنتی به نوسانات قیمت در ماههای اخیر و افزایش هزینه باشگاه ها برای تیمداری هم اشاره کرد و اظهار داشت: هیچ باشگاهی تصور این میزان تورم را برای سال جاری متصور نبود و باشگاه ما حتی نسبت به سال گذشته 20درصد بودجه خود را کاهش داده بود.

وی گفت: امیدوارم با همکاری هیات مدیره بتوانیم بودجه را افزایش داده تا لیگ امسال را به سلامت پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند با ابراز رضایت از عملکرد تیم های پایه در رده های نوجوانان، جوانان و امید در لیگ برتر تصریح کرد: کسب  دو نایب قهرمانی در لیگ ایران جای تقدیر و تبریک دارد و این تیم ها پشتوانه های تیم بزرگسالان باشگاه هستند که در آینده نزدیک به این تیم اضافه خواهند شد.

وی از حضور آکادمی های  فعال باشگاه گیتی پسند در شهر های ایران ابراز رضایت کرد و گفت: علاقمندان  به استفاده از برند باشگاه و حمایت اندک ما از این افراد باعث شده روز به روز خانواده گیتی پسند بزرگ تر شود.