به گزارش پایگاه خبری باشگاه بعد از درخشش تیم نوجوانان گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال و کسب عنوان نایب قهرمانی در اولین سال حضور در این لیگ به سراغ حسین شاهزیدی سرمربی تیم نوجوانان گیتی پسند رفتیم و از کم و کیف مسابقات جویا شدیم
?مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور را چگونه ارزیابی کردید؟
این مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و بهترین بازیکنان و تیمهای کشور در آن حضور داشتند.
برخی تیمها مثل شهسوار بندر عباس ، هتل الماس مشهد ، شهرداری ساوه ، فدک الزهرا مشهد به گفته مربیانشان پس از 4 سال کار مداوم و حضور در لیگهای نونهالان کشور و گذراندن آزمون و خطا در سطوح مختلف پا به این مسابقات گذاشته و این تجربه آنها کار را برای ما بسیار سخت کرده بود.
اصفهان تا کنون از این قافله باز مانده وما در این وقت محدود تازه مجبور بودیم وقت زیادی را برای برطرف کردن اشکالات تکنیکی بازیکنان صرف کنیم.امیدوارم با درایت باشگاههای استان این خلاء برطرف شود.
 
 
?از تیم رضایت داشتید؟
 در اولین سال حضور در لیگ برتر نوجوانان کشور کسب عنوان نایب قهرمانی خوب بود؟
 
ما در هر سه بازی وضعیت برتری نسبت به تیمهای مقابل خود داشتیم و به طور میانگین حدود هفتاد درصد از مدیریت هر بازی نیز در اختیار ما بود.
 
در بازی اول حدود 10 موقعیت گلزنی را به راحتی از دست دادیم و این در شرایطی بود که تیم ساوه حدود سه موقعیت ایجاد کرد و دو موقعیت آن تبدیل به گل شد.
 
در بازی دوم ، دو بر صفر جلو بودیم از اشتباه فردی خودمان در شرایط حمله توپ لو رفت و یک گل دریافت کردیم و حدود 50 ثانیه مانده به پایان بازی به خاطر یک عدم پوشش تیر دوم در پاور پلی حریف گل مساوی را دریافت نمودیم.
 
در بازی سوم نیز تیم الماس که مطلقا به بازی هوایی و تک بازیکن تکنیکی خود متکی بود توانست یک گل به ما بزند ولی ما با توجه به آنالیز قبلی خود در دفاع و حمله تغییر سیستم داده و در شرایطی که تیم مقابل با تغییر سیستم ما دچار فروپاشی شده بود توانستیم 2 گل به ثمر رسانده و برنده بازی باشیم.
 
با توجه به وقت کمی که برای آماده سازی داشتیم به طور مختصر سیستمهای مختلفی را از قبل برای رویارویی با شرایط گوناگون کار کرده بودیم.
ولی رده سنی ما نوجوانان بود ، تمرینات اندک ، قدرت ریسک را جهت اجرای آن سیستمها میگرفت.
با این حال خصوصا روز آخر با آنالیز خوب آنالیزور تیم و درایت کادر فنی و اعتماد به بازیکنان و اعمال سیستم جدید ، در این چالش نیز موفق شدیم.
 
با این شرایط هیچکدام از اعضای کادر تیم و بازیکنان از نتیجه بدست آمده راضی نیستیم .
ما باید قهرمان میشدیم.
 
ولی از نکات مثبتی که میتوان به آن امید داشت و ابراز رضایت کرد:
1:وحدت تیمی و حفظ آن تا آخرین لحظه.
2:انسجام فنی.
3:تاکتیک پذیری بازیکنان.
4:اعتماد بیش از پیش کادر به بازیکنان در جهت اجرای تدابیر اتخاذی.
5:فراگیری اصول حرفه ای گری در اردو توسط بازیکنان.
 
 
?بازیکنان تیم در دور پایانی کمی احساسی بازی میکردند ، نظر شما راجع به این مورد چیست؟
 
برای حضور در این دوره پس از رفع اشکالات دور قبلی ، چند بازی دوستانه با تیمهای قدرتمند جوانان و امید برگزار کردیم که به رقم باخت در این مسابقات دوستانه ، نمایش خیره کننده بازیکنان علاوه بر بالاتر بردن اعتماد به نفس آنها بار نتیجه گیری را نیز به دوش آنها انداخت.
 
نوجوانان رده ای است که احساسات نقش زیادی را در آن ایفا میکند.
بازیکنان برای بردن عطش زیادی داشتند.
متاسفانه در بازی اول بر خلاف روند بازی ، گل دریافت کردیم و این امر تمرکز روانی تیم را به هم ریخت.
خوشبختانه با توجه به تاکیدهای قبلی ما بازیکنان یاد گرفته بودند که احساسات خود را کنترل کنند آنها با عشق و لذت فوتسال بازی میکردند و به خوبی پس از 2 بار بد بیاری ،  بر احساسات خود غلبه کرده و این امر را در بازی آخر نشان دادند .
 
?آینده فوتسال اصفهان را چگونه میبینید؟
 
متاسفانه در سالهای گذشته شاهد سقوط تیمهای اصفهان و یا حتی عدم نتیجه گیری تیمهای آموزشگاهی اصفهان در این رده و رده های دیگر بوده ایم.
ولی با روندی که باشگاه گیتی پسند در پیش گرفته اصفهان همچون رده بزرگسالان در رده های پایه نیز به عنوان قطب اول فوتسال کشور قرار میگیرد.
استراتژی مدیران گیتی پسند که برای ما تعریف شده ابتدا ساخت و ساز بازیکن برای شهرمان و بعد از آن رسیدن به نتیجه است.
به لطف باشگاه این اولین بار است که اصفهان در چنین لیگی شرکت کرده و تاریخ سازی میکند
باید تشکر کرد از مدیریت عالی مدیران باشگاه که اين فرصت خوب را براي مربيان و بازيكنان اصفهان مهیا کردند. براي اولين بار است که اصفهان در چنین لیگی نماينده داشته و براي شهر اصفهان تاریخ سازی میکند و این میتواند شروع دوباره ای برای فوتسال اصفهان باشد.