باشگاه گیتی پسند اصفهان دوازدهم بهمن‌ماه سالروز ورود تاريخي حضرت امام خميني (ره) به ميهن اسلامي و آغاز دهه مبارك فجر را تبريك گفت.
به گزارش پایگاه خبری باشگاه گیتی پسند، در این پیام آمده است: دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن جانفشانی‌های مردم آزاده‌ای است که در برابر استبدادی دیرپا، وابسته به بیگانه و عدالت‌‌ستیز یک‌پارچه به پاخاسته، در چنین روزهایی فرشی از صداقت به پهنای ایران زمین گستردند، حضور امام عشق را در فضای این آب و خاک محقق ساختند و انقلاب بزرگ و تاریخ‌‌ساز خود را به پیروزی رساندند.
بهمن 57 اگر تاریخ‌ساز شد به‌واسطه دم مسیحایی پیری فرزانه، رهبری آگاه و سیاستمداری اخلاق‌مدار بود که امام و پیشوا و مقتدای یک امت شد و امروز نیز به رغم عروج ملکوتی‌اش، راه و طریقش کماکان با هدایت و رهبری اندیشمندانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) باقی ‌است.
باشگاه گیتی پسند در سی‌ و‌ نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ايران، ضمن تقديم گراميداشت ياد و خاطره بنيانگذار انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره)، این ایام خجسته را به محضر مقام معظم رهبری، پیشگاه ارواح طیبه شهدا و حضور تمامي مردم شریف ایران، هم‌استاني‌هاي گرانقدر کارکنان گروه صنایع گیتی پسند، خانواده بزرگ ورزش اصفهان، هواداران و طرفداران گیتی پسند تبریک و تهنیت عرض مي‌نمايد.